semesterdagar

igår tog vi en dag då vi bara gjorde det mysigt för olivia. Tog en heldag på sunne badland. Iskallt i luften men det brydde inte olivia sig om. Hon hade jätteroligt. kan verkligen rekommendera detta ställe för små barn. efter badet tog vi en snabbtur till sunne. Jag vet att de har m¨ånga mysiga inredningsbutiker där som jag ville besöka. Det som irriterade mig var att tre butiker i sunne hade Green gate sortiment, i kd finns bara ett ställe med dåligt urval. Hur som haver, jag fick med mig lite mer ljuslyktor hem, som om det behövs :-)
 
dessa lyktor hittade jag på living för endast 35 kr styck.
 
 
 
dessa lyktor fyndade jag för 20 kr st.
 
idag är ännu en mulen dag då vi ska göra INGENTING.
jag älskar och göra ingenting. kanske rensa lite bland kläder. ta en kopp kaffe hos grannen sen.
två v kvar på semester. sen är det höst
Tur att jag älskar hösten!!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0