ANDRA JULI

 
 
jag är helt slut efter helgen som gått.
att bara ha varit ute en gång tar på en som bara den. inte att jag druckit mycket utan att jag varit vaken mycket längre än vanligt.
idag är jag som en zombie, denna oförklarliga trötthet driver mig till vansinne.
nåt fel måste det vara. förhoppningsvis får jag svar på detta på onsdag då jag ska kolla upp allt hos läkaren.
Just nu behöver jag all energi jag kan få. Vi flyttar om en vecka och jag är långt ifrån redo med packning och allt vad det innebär.
 
 
idag har olvia fått målat sina naglar för första gången. så gulligt.
 
och mamma fick sina naglar målade i korall.
 
idag ska vi få åka till huset och titta lite igen. jag ska med tumstock och mäta ut lite saker och fundera på möblemang.
häromdagen när jag och olivia var ute och gick så gick vi förbi mysigaste lilla huset på herrhagen.
 
så mysigt.
 
i efternmiddag ska vi skjutsa farmor och farfar till flygplatsen för de ska åka till samma ställe som vi var på i cypern.
avundsjuk är bara förnamnet. vad gott de ska ha det.
 
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0