gårdagens kalas

midsommar var över förväntan. På dagen var vi på landet där vi åt god mat och bara njöt av vädret. sedan tog vi en tur till mormor för lite kaffe och tårta. Vi avslutade kvällen på vår nya gata i hop med jonna och johan och två par till som ska bli våra nya grannar. Det ena paret hade en dotter lika gammal som Olivia, och de var skrämmande lika. Nu vill jag ännu mer flytta in när jag tänker på att de kanske ska följas åt hela sin uppväxt, och den gemenskap vi förhoppningsvis kommer skapa.
 
 
Nu ska jag ägna mig hela kvällen åt packande. Har skaffat massor med lådor från IKEA så nu ska allt göras grundligt från början. all skit ska bort.
 
ha en fin kväll
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh va gulliga!!

2012-06-25 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0