noll fotbolls intresse

försöker intressera mig för fotbollen men det går verkligen inget vidare.
bara och inse att jag aldrig nånsin kommer intressera mig för någon sport.
musik dans och  teater är mer min melodi.

Töntiga såpor och skvaller tidningar ;)

Nu ska jag faktiskt börja packa min första kartong med porslin för om två veckor är vi ju på väg att flytta in i vårt nya hus.



en dagens i fångdräkt...

idag var första dagen för olivia på dagis på väldigt länge. Och hon hade haft såå roligt. hon var verkligen leksugen. det värmer i mammahjärtat.
jobbigt att när hon väl kommer in i gruppen måste hon byta dagis.
men barn anpassar snabbt, så det ska nog bli bra.

ha en fin kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0