TJUGOSJUNDE JULI

fullkomligt älskar min spetsväst från hm jag köpte förra året. den funkar till allt.
 
Låg just och kollade på en film. love in manhattan. Men jag klarade inte av och se mer. handlade om cancer och död. Den påminde om hur skört livet är och hur allt man älskar jkan försvinna på ett ögonblick. Jag klarar ínte av och se sånt utan och grubbla tills jag blir galen.
 
Hur som helst, idag blev jag uppmött av mina hjärtan efter jobbet. vi tog en härlig kvällsprommis och köpte oss en mosbricka. det slutade med bråk då vi blev omringade av fiskmåsar som ville stjäla min mat. ´På vägen hem tog vi en tur förbi affären för och hämta ut kort. Då hittade jag detta gröna teet. Jag dricker inte te, men kunde inte motså den fina flaskan.
 
 
Är den inte underbar?
 
kvällen avslutade vi med tv och vattenmelon. skruttan ville somna sent ikväll.
 
 
älskade lilla ängel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0