rose och balkong häng

så spenderar vi denna alldeles underbara fredag! Jag har jobbat och det har varit kaos med folk i stan. Åk ut och sola istället ! skule jag gjort.
Nu har vi precis slagits med alla andra ute på maxi och storhandlat. Efter det tog vi en tur ut till farmor och farfar som hade det alldeles ljuvligt ute på terassen med grillning. Det får mig och längta ännu mer till vårt hus. Drygt en månad kvar tills jag sitter på min egen veranda och grillar.





idag tog jag mig faktiskt råd till och handla lite nya sommarkläder. Jag har verkligen inget i garderoben. Jag har haft en sån enorm fulperiod just nu. Kvittar vad jag klär mig i... känner mig som en blek fet kicki danielsson. Inte roligt.

men om en vecka får man förhoppningsvis lite ljus brun kulör.

trots detta ilandsproblem med solbränna, är jag sjukt nöjd med livet just nu. och det är ni vänner och min underbara familj som ger mig lyckokänslor.
Jag är tacksam att jag har ett jobb, ett hus snart, världens goaste kille, bästa familjen som finns, hälsan, och mest av allt världens underbaraste dotter♥

jag är rik på mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0