datorn funkar!

Äntligen har jag fått i gång den gamla burken. seg som attan men den funkar iaf! Idag har vi haft en riktigt slappardag precis som det skall vara på nyårsdagen. Gårkvällen var mkt lugn hemma med tre rätters för tre och skålande vid tolvslaget. sen var det sängen! Men det räckte gott för oss. Nu håller jag på och målar möbler, färgen blir baby rosa. bilder kommer.
här nedan kommer lite bilder från Jul och nyår.
 
 
 
Julias små ljuvliga fossingar....
 
 
nyårs afton på vår gata. Olivia hade dans show för oss och sedan somnade hon som en stock. Hon var mäkta imponerad v allla fyrverkerier.
 
detta var lite bilder från årets slut. jag hoppas och tror att 2013 kommer bli ett superbra år. Jag ska anta utmaningar som jag är rädd för. det är mitt nyårslöfte till mig själv.
 
Gott nytt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0