julpyssel

här pågår julpyntet för fullt. Olivia har klätt granen och vi har stor städat. Idag har även trappen målats vit på övervåningen. Jag trivs som bara den nu efter att nya köket satts in och allt börjar ta form.
 
 
 
den nya fina duken kommer från IKEA.
 
Vardagsrummet har fått sig två nya tavlor som kommer från Lagerhaus. Jag är så långt ifrån den gammaldags stilen man kan komma nu. Jag vill ha färg överallt. Helst i pastell. Ljusa färger med det vita som bas.
 
 
blir man inte glad av alla fina färger?
än är inte kakel och fläktkåpa uppsatt i köket men här kommer en liten bild på det. Köket blev abstrakt högblankt från IKEA, och det gjorde sig såå bra i ett radhus.
 
 
Golvet kommer bli ek. men jag tycker inte det är någon brådska med att byta ut det för jag gillar det vita. Enda nackdelen är all skit som syns på detta. Här nedan kommer en bild på trappen grundmålad. Kommer bli så fint när mattan kommer på plats sedan.
 
Nu ska vi på kalas och fira en liten ettåring, finns nån härhemma som är extas över att få gå på kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0