födelsedag

idag var ingen vanlig dag det var min födelsedag. Den firades härhemma med en sjuk olivia. Lite fika besök fick jag av min familj, och det var jättemysigt. Tog en stund för mig själv på stan och tänkte spendera lite på mina presentkort jag fått. hittade dock inget så får ta det en annan dag. Nu har jag precis nattat min lilla prinsessa, och var kväll tackar jag gud för att hon är min och hon är det underbaraste jag vet. hemma har vi fått ner en soffa till och fått up den nya lampan.
 
 
lyktorna på tv bänken fick jag av mamma idag.
 
 
Mina fina murgrönor som jag älskar. Tycker dock dem är väldigt svåra och sköta och de torkar nästan alltid ut för mig. kanske har för varmt på elementen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0