hemma och pysslar

idag har vi ägnat oss totalt åt huset. målat trapp och fönster. köpt fönsterbrädor och tömt hela köket. På tors kommer vårt nya kök, och som jag längtat! Kommer bli så fint. jag har pysslat lite idag också och målat små saker.
 
lite mer färg får komma in och jag köpte en ny turkos färg idag som jag ska använda till några möbler hemma.
 
Olivias vimpel blev klar av dessa fina tilda ark som jag köpt på panduro.
 
 
imorgon är en ny dag med nya tag , och det händer mycket roligt denna vecka. Vi avslutar den med ett efterlängtat julbord med jobbet. Nu ska jag krypa ned hos min förkylda lilla docka. Imorgon är ännu en ladig dag, då blir det kalas om dockan är bättre annars ska vi bara ha en slapp hemma dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0