jag ser det snöar

och äntligen kom den efterlängtade snön. jag och olivia har varit ute och cyklat och det riktigt gjorde ont av snön som piskade i ansiktet. annars har vi vart lediga idag, och vi har satt igång lite pyssel då vi gjort vimplar. Hittade finaste tilda boken och kunde inte motstå alla fina ark i den.
 
 
tanken är att det ska bli en vimpel och kanske några tavlor. Vi får se vad jag har inspiration till.
 
sen bara måste jag få visa upp olivias nya fina stickade tröja hon fått av en vän. Jag tror nästan jag ska göra en beställning på en sådan själv. Hon var så underbart söt i den.
 
 
nu ska jag snart ner på stan och fika sen ska jag ha hjälp av lite inredningsexperter då jag ska ha lite ny inredning hem. dock inga kuddar och ljuslyktor. De har förbud hemma hos oss änså länge. geh hej från mig och olivia så länge....
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Exakt samma angående ljuslyktor och kuddfodral gäller mig. Alltså jag förde flera kartonger med saker till välgörenhet här i veckan. Kuddfodral och annat som legat i skåp som jag tror jag ska få användning för. BLev så less så slängde ner allt i lådor och skickade iväg dem. Jag har blivit bättre på att köpa färre saker och att istället köpa lite dyrare och sådant som håller lite. En snygg matta, hissgardiner, en tvålpump jag suktat efter osv. Impulshandlar inte som förr. :-) Kram!!

2012-11-09 @ 10:46:12
URL: http://passionforpoison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0