ÅRETS FÖRSTA KALAS

butter på bild :-)
 
igår var jag på födelsedags fest hos min goda vän Malin.
Tog det vääldigt lugnt eftersom jag aldrig är ute numera. Försesten var ju såklart helt superrolig, men krogen ger jag inte många kronor för.
Jag har växt ifrån det där totalt.
tycker det är så sorgligt med vissa personer man ser som vart ute år efter år, och aldrig riktigt växer upp.
men det r klart det är ju deras val.
Själv börjar jag bli en svensson av dess like, och jag bara älskar det♥
 
olivia tyckte mammas nya skor var fina.
 
 
Nya pumps från Dinsko. Hade aningen ont i fötterna efter i går kväll.
men snygga som attans är dem. passar nog iaf bra på skohyllan hemma.
 
 
den här vinflaskan fick malle av mig , för jag tyckte den var så grymt fin. rosa och allt.
 
idag blir det middag hos farfar och nanna, och det passar ju utomordentligt bra denna regniga söndag!
Imorgon ska jag för flörsta gången efter visningen få gå in i vårt hus.
Jag längtar!!
 
ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0