FÖRSTA SNEAK PEAKEN PÅ HUSET

 
såhär ser vår altan ut uppifrån andra våningen. den ska byggas om större och med staket runt.
men det här är vår framsida.
 
idag fick jag se huset för andra gången. det kändes lika bra nu som första gången. eller ja, lite bättre eftersom jkag vet att det nu är vårt.
 
 
det här är altanen på baksidan. Ett ganska stort uterum att sitta i de lite kyligare kvällarna.
 
 
åh, mitt alldeles egna tassbadkar. vilka mysiga stunden jag ska ha där. och i andra änden av badrummet finns en stor dusch. Lyx!
 
 
mer bilder än så har jag ännu inte tagit, men nästa vecka får vi nyckeln så då kommer jag uppdatera mer om det.
Nu ska jag in på jotex och beställa gardiner, sen blir det filmmys härhemma.
 
sov gott

Kommentarer
Postat av: rale

Gud så mysigt!! Ska bli så kul att få se huset, är såååå nyfiken :) kraaam

2012-07-02 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0