en dag som idag

idag tog vi en tur ut till bergvik ensamma utan Olivia. Just för och få lite tid tillsammans och titta lite på kläder. som vanligt blev det bara kläder till Olivia.
Mycket roligare och handla till lill skruttan.



var bara tvungen och köpa den här tshirten med beatles



och koftan till passade ju perfekt  :)

till mig själv blev det endast detta fina halsband från Ginatricot, som funkar till allt



även denna snygga väska kommer Ginatricot som jag lånat av min syster



och så till  frågan, vilket lack ska på idag? måste ju ha snygga naglar på jobbet imorgon. eftersom jag har världens sämsta naglar (spricker och går av hela tiden) fick jag tips om sally hansens strength nagellack.. och jag blev så besviken för det var jättedåligt, så jag får ha mina kassa naglar kvar.
har ingen lust med lösnaglar heller för den delen.



nu ska jag kolla på söndags filmen, helens små underverk. den är så mysig.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0