för du har tagit studenten .....

oj vad många nya läsare! Hopaps ni kommer tillbaka! Idag har min syster tagit studenten och hon var så underbart fin! Kommer gå hur bra som helst för den flitiga tjejen. speciellt med de toppbetygen.
Hade jag fått gjort om skolan hade jag nog börjat studera direkt efter gymnasiet!




jag fick rysningar genom hela kroppen när de sprang ut från skolan!



min vackra lillasyster ♥





mammas sagolika dukning. och rosa så klart!



mamma , jag vill ha bullar!!!!





mina ♥ an



klara ville också öppna paket!

Nu är vi hemma igen och jag har monster tvätten att ta hand om sen vi kom hem från Cypern. sen ska jag unna mig en halvtimme i solariet!


Kommentarer
Postat av: caisa

SV: så lite så :D

2012-06-14 @ 20:13:53
URL: http://caiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0