löning på fredag

Ja som man säger kung för en dag! Det tog jag tillvara på och gav mig ut på shoppingtur. Lite nytt i lillans garderob. Bara pastell färger överallt och jag älskar det! fyllde på med lite bas och sen fick hon nya skor av farmor.
 
till mamman fick det bli ännu en kalender en ny brödlåda och nya byxor från Hm. Dessa byxor kommer jag ha mkt användning för i vår;)
 
för övrigt har vi fortfarande en liten sjuk tjej härhemma, femte dagen med feber. Vi andra börjar också känna oss krassliga å jag ber att vi slipper bli liggandes.
Här bjuder jag på en hälig vår bild som får mig och lida lite mer, med tanke på hur mycket jag längtar till våren:-)
hoppas ni har en mysig lördagkväll. Nu kryper jag under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0