bild boom

Jag  är tillbaka. Internet är fixat och alla bilder från kameran tömda i datorn. Är rädd att ni inte orkat hänga kvar pga min frånvaro, men nu ska jag uppdatera massa om huset.
Jag trivs så jätte bra! känslan av att bara trippa ut i sin egen trädgård, även om man knappt kan kalla det en trädgård. men just friheten att kunna dricka morgonkaffet på altanen!
 
 
vår ofärdiga altan som snart ska byggas in med staket
 
 
här är vårt kök som ska total renoveras i slutet på sommren.
 
 
olivias egna lilla mathörna.
 
 
matsals del.
 
 
 
vitrinskåpet s¨år numera i matsalsdelen.
 
 
Detta är bara ett urval av alla bilder, men självklart blir det roligare att visa upp ett klart resultat. vi har mycket och göra men får ta det som det kommer i den takt vi kan.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0