inredningstankar

Hej denna mysiga lördagkväll...
 
sitter just nu och letar lite inspiration på nätet.
Jag är just nu inne i en turkos period och skulle gärna vilja ta in lite av det här hemma.
jag hittar nog aldrig min stil vad gäller inredning, jag inspireras av mycket men kan inte riktigt sätta en prägel på min inredningstil.
 
denna stilen tycker jag är så fin. Mycket vitt och ljusa pasteller till det!
 
På hösten vill jag ha det mörkt och mysigt men samtidigt älskar jag det ljusa.
Jag avskyr att jag bryr mig så mkt om inredning som jag gör, för då finner man aldrig det där lugnet hemma.
alltid ska något flyttas om eller fixas till.
jag har möblerat om ända sen jag var liten och redan då visste jag att inredning var det jag brann för.
så ni får stå ut med mina inredningsinlägg.
 
Just nu är hallen prio och jag tror att det blir en mörk färg på våra trappsteg. Blandat med det vita.
Nu måste jag stänga av datorn för nu får jag snart besök av systeryster!
 
ha en fin lördagskväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0