my office

 Här inne har jag mitt lilla låtsas kontor. det mesta som händer här är ju då internetsurf och lite photoshoppande. thats it. Sen har vi ju även ett litet bo till molly härinne. Jag ska fixa massor med hyllor på väggarna där jag kan förvara papper och fina lådor. allt på sin plats! nåt som inte förekommer så ofta i detta hushållet.
 
här nere i hörnet skymtar ni mollys stora fina bur.
 
för övrigt så var det så mkt positivt med och skaffa kanin. Jag tror det gör jättemkt för olivia. Hon ger henne redan mat och hjälper mig med städningen. På så sätt får hon vara delaktig och lära sig ta hand om ett djur. sen skänker hon ju väldigt mkt kärlek till oss vuxna åxå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0